Impulsiv

Alldeles strax blir det att springa ner till duschen för att göra mig redo för att åka upp till a6. Ska lämna tillbaka 2 bhar och t-shirt och köpa mig en ny telefon. Igår när jag åkte bil med Jossan och jag skulle hoppa ut ur bilen så låg min telefon i knäet och åkte rätt i marken, som pricken över iet så ställde jag mig på den av någon anledning haha. Då det blev en rätt go spricka på baksidan! När jag kom in så blev jag helt till mig om att jag måste köpa en ny telefon. Jag brukar aldrig sådär extremt impulsiv, men när det kommer till att köpa såna här grejer så blir det väldigt impulsivt haha. Det var likadant när jag köpte mitt Playstation 3, tänkte i 2 dagar och sen ba "nä va fan jag beställer väl hem den.." hehe. 
Så jag ska försöka få med mig Isabell till a6, hoppas bara det går att förlänga mitt abonnemang och ta en ny telefon..  
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0